ursus2

Energia z Ursusa

Znana z produkcji maszyn rolniczych fabryka w Ursusie wchodzi na rynek z zupełnie nowym produktem. Od kilku dni w polskich sklepach można kupić napój energetyzujący „Ursus Energetic”.


Napoje z kofeiną i tauryną są w Polsce coraz bardziej popularne. Jak podaje PortalSpożywczy.pl w 2011 roku wartość rynku tego typu napojów sięgnęła 700 mln złotych, a w ciągu następnych sześciu miesięcy wzrosła o kolejne 15%.
Fabryka w Ursusie wchodzi do tej gry po to, aby odświeżyć wizerunek, przełamać ciążący nad nią stereotyp „PRL-owskiej skamieliny” i odbudować pozytywne skojarzenia. Jak każdy wprowadzany na rynek nowy produkt ma swoją grupę docelową: Ursus Energetic ma trafić przede wszystkim do rolników. „Marka Ursus jest rozpoznawalna, kojarzy się z siłą. Ale oprócz odświeżenia wizerunku nowy napój ma także pełnić funkcję reklamy. Na puszce rzuca się w oczy adres naszej strony internetowej. Rolnik sięga po taki napój, ogląda sobie puszkę, widzi adres strony i tam zagląda” – tłumaczy portalowi Gazeta.pl Karol Zarajczyk, wiceprezes zarządu Ursus S.A., pomysłodawca napoju.

 
Sądząc po ilości wpisów na blogach o forach internetowych, napój oznaczony logotypem producenta ciągników zyskał fanów także wśród mieszkańców miast. A promujące go hasło „100 proc. Polish Agro Power” ma szansę nie tylko stać się znane, ale i rozpropagować kolejny produkt, szykowany przez firmę: sprzedawane w aptekach napoje witaminowe.

Dodaj komentarz